TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2017. október 7., szombat

Pulyka és patiszon avagy A vacsi ma

Tegnap amikor hazaértem a melóból, nem jutott más eszembe, mint főzés. És!?
Röviden ennyi.













PARADICSOMOS PULYKARAGU, PATISZONNAL
Hozzávalók:
80 dkg kockázott pulykacomb
1 db patiszon (csillagtök, kb 70 dkg)
25 dkg paprika
2 fej vöröshagyma
2 dob. darabolt paradicsom konzerv (1/400 g)
1 tk. kristálycukor
oregánó
chili vagy fokhagyma, esetleg mindkettő 😉
A vöröshagymát felaprítjuk, a paprikát apró kockákra vágjuk, és együtt szépen üvegesre sütjük. Hozzáadjuk a húst, és amikor elveszti nyers színét, megsózzuk, oregánóval ízesítjük; vízzel felöntögetve a pörkölthöz hasonlatosan főzzük 30-35 percet.
Ekkor hozzáborítjuk a paradicsom konzerveket, és a cukrot, és amikor felforr belekeverjük az időközben megtisztított és felkockázott patiszont, aprított chilivel (vagy fokhagymával, esetleg mind kettővel) ízesítve 20-25 perc alatt készre, puhára főzzük.
Jelen esetben gerslivel (árpagyöngy) tálaltam amit sós, babérlevéllel ízesített vízben főztem meg.
(A főzési idő, függhet a hús kockák méretétől, én "bolti" darabolásút használtam, ami viszonylag kicsi, ezért elég volt ennyi idő neki.)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése