TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2017. augusztus 3., csütörtök

Meleg és szendvics avagy Kora reggel kezdődött a nap

A korai napkezdés azért is jó, mert ilyenkor még csak 24 fok van a lakásban (kicsit fáztam is) és bátran bekapcsolhatjuk a sütőt 😲
Merthúdekeményvagyok 👊💪
Én is így tettem, és a lassan egy hete húzódó fantáziámat valósítottam, készítettem, sütöttem, csináltam, alkottam, kreáltam, gyártottam, létrehoztam, ettem, faltam, habzsoltam, tömtem magamba, bekebeleztem, reggeliztem, meg.
















ŐrültenJó
REGGELI MELEGSZENDVICS, 
   SZALONNÁVAL ÉS HAGYMÁVAL
Hozzávalók:
4 szép szelet fehér kenyér
2 nagy fej vöröshagyma
10 dkg kolozsvári szalonna, jó apróra kockázva 
10 dkg reszelt sajt (most épp Gouda)
vaj
kömény
zsemlemorzsa
bors, só 
A sütőt 220 okra bemelegítjük (ha lehetőség van rá, akkor felső sütés vagy grill fokozaton).
A hagymát félkarikákra vágjuk, és forró vajon, gyorsan megpirítjuk, megkapatjuk egy kis köménnyel és borssal ízesítjük.
A kenyérszeleteket egy tepsibe helyezzük (én ez alá is tettem sütőpapírt), elosztjuk rajtuk a hagymát, ha kívánjuk megsózhatjuk (én kihagytam) megszórjuk a reszelt sajttal, és a szalonnával, a tetejét pedig finoman meghintjük zsemlemorzsával (ez azért jó, mert kicsit megfogja, a zsírt illetve az olvadó sajtot, és szebben is pirul; de csak annyira hintsük meg, mintha erősebben sóznánk).
Betoljuk a sütőbe és 10-12 perc alatt szépen megpirítjuk, friss zöldségekkel fogyasztjuk.














Ha-Ha- ha mondjuk ezt finomságot korán, reggel 6-kor fogyasztjuk, akkor nyolcig kiizzadjuk, aztán kezdődhet a nap igazándiból 😎

2 megjegyzés: