TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2016. szeptember 22., csütörtök

Lecsó és a többi avagy Szépen sorba, párosával

Ez egész így kezdődött:
-Helló, figyi tegyél fel valami jó kaját!
-? szerintem mind olyan, sőt ŐrültenJó!
- Tudom, meg is szoktam  főzni, de olyan, olyan jó lecsósat...
Aztán haza értem, megnéztem a hűtőt, minden meg volt a lecsóhoz, sőt még több is; és szépen -párosával- nekiláttam az éteknek.
Való igaz, a lecsó szépen átalakult a főzés során, épp ezért, azt mondanám:
Figyelem! az étel nyomokban lecsót tartalmaz ;)

  












LECSÓS CSIRKERAGU, 
   MÁJÁVAL ÉS GOMBÁVAL
Hozzávalók:
35-40 dkg csirkemell 
30 dkg csirkemáj
10 dkg kenyérszalonna
20 dkg gomba
30 dkg paprika
40 dkg paradicsom
1 nagy fej vöröshagyma
2-3 ger.fokhagyma
majoránna
Na lássunk neki, kettesével :) 
1/2. A vöröshagymát és a szalonnát felaprítjuk és együtt üvegesre sütjük.
2/2. A csirkemellet felcsíkozzuk, a gombát felszeleteljük, és az alaphoz adjuk.
3/2. A májat és a paprikát szintén csíkokra vágjuk, és amikor a hús kifehéredett, elvesztette nyers színét,  ezeket is hozzáadjuk.
4/2. Sóval és majoránnával ízesítjük. (szükség szerint, egy kis vizet önthetünk alá)
5/2. A paradicsomot is feldaraboljuk,  a fokhagymát felaprítjuk, belekeverjük a raguba és kb 10 perc alatt készre főzzük.
Burgonyapürével tálaljuk, amit jelen esetben tej helyett, tejföllel készítettem és durvára aprított petrezselyemzölddel frissítettem az ízét.
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése