TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2015. szeptember 30., szerda

Zöldség és rizs avagy Egy laza nap

Ez van.
Lusta voltam rizottót készíteni, pedig majdnem minden megvolt hozzá, csak a...
Tehát, feltettem, beleszórtam, leültem, aztán szépen, nyugodtan, csendben, kivártam amíg elkészül.
Természetesen, közben szigorú összpontosítással figyeltem, hogy le ne essek a székről.














EGYSZERŰ ZÖLDSÉGES RIZS,
   MEDITERRÁN HANGULATBAN
Hozzávalók:
25 dkg rizs
20 dkg cukkini
15 dkg sárgarépa
15 dkg petrezselyem gyökér
10-12 db fekete olívabogyó
4-5 ger. fokhagyma
kakukkfű
bors, só
olívaolaj
reszelt sajt (füstölt, nálam most éppen Scamorza)
A rizst lényegében a hagyományos módon készítsük el, és amikor felöntjük a vízzel, beleszórjuk a feldarabolt zöldségeket, a félbe vágott olívabogyókat, és a fokhagymát is vékony szeletekben.
Aztán készre főzzük, készre pároljuk, és amikor elkészült összekavarjuk, jó adag kakukkfűvel ízesítjük.
Tálaláskor reszelt füstölt sajttal megszórjuk. 

  

1 megjegyzés:

  1. A rizs felöntésekor bármilyen, általunk kedvelt és rendelkezésünkre álló zöldséggel ízesíthetjük, ami nemcsak gusztusos, szép látvány, de a vitamin és tápértékrt is növeli.

    VálaszTörlés