TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2014. június 16., hétfő

Kisvárosi konyha avagy Varázslat hétköznapokra 10.

Csak megkívántam, csak összedobtam, csak befaltam és csak nektek mondtam el.
  














TORMÁS-JOGHURTOS ZÖLDBORSÓSALÁTA
Hozzávalók:
50 dkg zöldborsó
20 dkg kígyóuborka
20 dkg füstös párizsi
2 p. natúr joghurt
2 ek. torma (ecetes)
2 ek. olívaolaj 
bazsalikom
bors,só
jégsaláta 
ízlés szerint porcukor 
kockára vágott sajt, de ez abszolút szabadon választott én szórtam rá, de nélküle is pompás lesz :)
A zöldborsót megfőzzük és lehűtjük.
A joghurtot a tormával, sóval, borssal, porcukorral és pár levélke aprított bazsalikommal, valamint az olívaolajjal alaposan összekeverjük.
Az uborkát és a párizsit, borsó nagyságúra kockázzuk; majd a borsóval együtt beleforgatjuk az öntetebe, legalább egy órán át hűtőben pihentetjük.
Tálalás előtt szép vékonyra vágott jégsalátával dúsítjuk.  
Ha gondoljuk vagy éppen a kezünk ügyébe akad, mert előre oda készítettük, néhány szem sajt kockát dobhatunk rá.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése