TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2014. január 16., csütörtök

A szomszéd túrója

Olyan jó, hogy az ember mindenevőnek születik és ezt tudják róla a szomszédban is.
Egy ismerősöm, nevezzük „szomszédnak”; kicsit bátortalanul, azt kérdezte tőlem:
-Ugye te mindent megeszel?
-Hát, mindent azért nem; de igen! :)
-Figyi, kaptam egy kis házi túrót, de nekünk az nagyon nem jön be. El tudod használni?
-Naná, hogy igen!
Még aznap este el is juttatta nekem ezt a menyei mannát és én azonnal tökélyre emeltem vele az estémet.
Közben azon sajnálkoztam, csendesen, magamban: Szegény mai, modern ember, mennyire megszokta a „kifogástalan, letisztult, istenien finom” bóti minőséget és, ha egy natúr, természetes, őszinte ízű alapanyaghoz jutunk, azt sajnos, nem vagy csak fenntartásokkal  tudunk elfogadni.  
Hát ez van; ugorgyunk.



 











ZÖLD TÚRÓ
Hozzávalók:
25 dkg túró
2 db főtt tojás
1 ger. fokhagyma
1 p. tejföl
10 dkg csemegeuborka
2-3 ek. tökmag durvára aprítva
2 ek. tökmagolaj
A túrót a tejföllel és az tökmagolajjal kikeverjük.
A tojásokat és az uborkát felcsíkozzuk, majd az aprított tökmaggal és a zúzott fokhagymával együtt a túróba forgatjuk, igény szerint sózzuk, borsozzuk.
Legalább egy órán át, hűtőben érleljük.
Egy falatka finom sonkával kiegészítve, tökéletes kényeztetés! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése