TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2013. október 13., vasárnap

Eközben...

Azt álmodtam, hogy egy filmben vagyok...
Városszéli, csendes, vendégszerető otthonomban éppen életem fő művén dolgozom - takarítok.
Eközben...
egy másik otthonban; rég nem látott ismerőseim arról beszélgetnek, hogy mi lehet velem, régen nem hallottak rólam. Valamiért? egyiküknek sem jut eszébe az, hogy biztos takarítok :/
Eközben...
viszonylag nyugodtan szedegetem a kínai váza darabkáit, amit az imént vertem le... 
Eközben...
megcsörren a telefonom.
-Helló, szia, mizu, mindjárt ott vagyunk, még nem ebédeltünk, hi-hi.
-Oké, gyertek csak, összedobok valami Őrülten jót, ha-ha.
Jó szokásom szerint körülnéztem és hamar el is készültem az ebéddel.
Eközben...
egy taxiban, izgatott, fiatal párocska, tanakodik a meglepi ebédről.
Megérkeznek. Lépcsőház fel, becsengetnek. Üdvözlés, üljetek le. Duma, duma. 
Akkor gyertek együk.  
-Jajj, az én drágám egész úton azon morfondírozott, hogy vajon milyen desszertet készítesz ennyi idő alatt.
-Hoppá! adjatok még öt percet és jöhettek.
-???


        
 
 









KUSZKUSZ DESSZERT, 
       ALMÁVAL ÉS KÓKUSSZAL
25 dkg kuszkusz
5 dkg kókuszreszelék 
             + 2 ek. az öntetbe
2 db alma (kb.:30 dkg)
10 dkg kristálycukor
1 cs. vaníliás cukor
6 dl víz
1 csipet só
2 p. natúr joghurt 
Eközben... 
A kuszkuszt egy jó nagy tálba szórjuk (a kuszkusz bőven, duplájára dagad), belekeverjük a kókuszreszeléket és a tetejére tesszük a kis kockákra vágott almát.
Eközben...
6 deciliter vizet, 10 deka kristálycukorral, a vaníliás cukorral, meg egy csipet sóval elkeverve felforralunk és még forrásában ráöntjük a kuszkuszra (keverni nem kell) és egyből lefedjük úgy, hogy ne szökjön ki a gőz. Én ezt a műveletet úgy szoktam segíteni, hogy a fedőt egy tiszta konyharuhába beleburkolom. 20-25 percig így pihentetjük
Eközben... 
elfogyasztjuk az ebédet, majd a fedőt levéve, alaposan felkavarjuk a kuszkuszt és tálkákba adagoljuk.
Ajánlatom szerint, kínáljunk mellé kókusszal ízesített natúr joghurtot.
Hidegen és melegen is nagyon finom, azt már nem is merem mondani, hogy valóban ilyen egyszerű ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése