TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2012. április 18., szerda

Akkor most ez, mi ez

A történet egy öröm hírrel kezdődik; azt hiszem nyertem.
Tegnap a hűtőszekrény legbelső bugyrában találtam tíz dekányi sonka véget!
Gondoltam, szépen felkockázom és jó lesz túrós tésztára. Persze, nem én lennék, ha nem kezdtem volna el játszani a gondolattal, mert a túrós tészta, csusza az olyan egyszerű. Inkább palacsintát sütök, azt úgyis mindenki édesen szokta meg; majd én megmutatom, hogy sósan jó a túrós palacsinta.
Azt hiszem valahogy így született a legújabb ételkreációm. Nem nagy dolog; egyáltalán nem, csupán csak egy, nem is olyan őrült ötlet. Legyünk bátrak, és merjük szabadjára engedni a fantáziánkat, egyszerűen, nem kell bonyolult dolgokat csinálni ahhoz, hogy egy picit feldobjuk a hétköznapok, szürke, már-már unalmassá vált étkeit. Elég egy apró ötlet!!!














SÓS-TÚRÓS PALACSINTA
(4 db)
Hozzávalók:
4 db sós palacsinta
15 dkg túró
10 dkg sonka
1 p. tejföl
1 db. tojás
A sonkát apró kockákra vágjuk és egy kis zsiradékon szépen megpirítjuk. A tejfölt és a tojást elhabarjuk egy csipet sóval. A túrót áttörjük, belekeverjük a zsírjától lecsepegtetett sonka kockákat és a tejfölből egy bő kanállal, ha szükséges sózzuk. Ezzel a töltelékkel töltjük meg a palacsintákat és kockára (úgymint a Hortobágyi húsos palacsintát) hajtogatjuk; tepsibe rakjuk a tetejüket megkenjük a maradék tejföllel, forró sütőbe, szépen megpirítjuk, összesütjük. Tálaláskor feldobhatjuk egy kis petrezselymes vagy kapros olajjal. 
Persze duplán, triplán főételnek is megfelel.

...és ezzel asszem vége a húsvétnak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése